شاهکار همکاری مانفرتو و سونی در سه پایه پیشرفته (Befree (2018

شاهکار همکاری مانفرتو و سونی در سه پایه پیشرفته (Befree (2018

شاهکار همکاری مانفرتو و سونی در سه پایه پیشرفته (Befree (2018

اگر مدتی است که به دنبال یک سه پایه مطمئن برای دوربین A7 II ، A7 III و یا سری بدون آینه A9 هستید، دیگر نگران نباشید! با همکاری متخصصین سونی و مانفرتو ، می توانید پیشرفت قابل توجهی را در سه پایه حرفه ای مدل Befree Advanced sony Alpha Edition مشاهده کنید. این محصول به لطف وزن سبک و ابعاد کوچکی که دارد محبوبیت ویژه‌ای به دست آورده است. درواقع سری سه پایه Befree یک گزینه عالی برای عکاسانی است که می‌خواهند علاوه بر کیفیت بالا، کارکرد راحت و آسانی داشته باشند.
سه پایه Befree Advanced با ظرفیت تحمل وزن ۸ کیلوگرم و ساختار مقاوم آلومینیومی توانسته یک قدم بالاتر از انتظارات قرار بگیرد. ضمن آن که، این سه پایه، اهرم‌های قفل پیشرفته‌ای را در طراحی جدید خود که مناسب دوربین های سونی نیز می‌باشد تعبیه کرده است.
با این وجود، مهم‌ترین چیزی که باعث می‌شود این سه پایه یک گزینه منحصر به فرد برای دارندگان سری Alpha سونی باشد، تکنولوژی و پلیت مخصوص مانفرتو است که سازگاری خاصی ایجاد می‌کند و به دلیل توانایی در ثابت نگه داشتن دوربین، باعث امنیت و ثبات می‌شود.
شاهکار همکاری مانفرتو و سونی در سه پایه پیشرفته (Befree (2018
مشخصات کلی نسخه آلفا این سه پایه، آن را برای مسافران به شدت جذاب ساخته است، چرا که در حالت جمع شده، تنها ۴۰سانتی متر ارتفاع دارد و وزن آن ۱٫۶ کیلوگرم می‌باشد. همچنین این سه پایه می‌تواند به حداکثر ارتفاع ۱٫۵ متر برسد و دارای پایه‌های سه زاویه‌ای برای تطبیق پذیری بیشتر است. هد توپی این سه پایه نیز دارای قابلیت گردش ۳۶۰ درجه و کنترل تنش‌ها است و کارکرد آسانی در تغییر موقعیت دوربین دارد. این محصول مانند بیشتر محصولات مانفرتو ساخت کشور ایتالیا است.

برای اطلاع از مشخصات فنی و قیمت سه پایه ها اینجا کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1
شروع به تایپ کردن برای دیدن پستهایی که دنبال آن هستید.