راهنمای خرید بهترین دوربین های DSLR زیر ۲ میلیون تومان

راهنمای خرید بهترین دوربین های DSLR زیر ۲ میلیون تومان ( دی ۹۶ )

فرض کنید شما به دنبال خرید یک دوربین عکاسی با کیفیت هستید و در عین حال پولی که می‌خواهید برای خرید دوربین هزینه کنید یک فاکتور خیلی مهم برای شماست.
به دنبال خرید یک دوربین DSLR با کیفیت و قابل اعتماد و در عین حال ارزان قیمت هستید؟
یا شاید به دنبال خرید یک دوربین کامپکت ( Campact Camera ) با کیفیت تصویر بهتر از گوشی هوشمند خود هستید؛ یا دوربینی بخواهید که در کنار لوازم گران بهای خود قرار دهید. پس در ادامه‌ی مطلب با ما همراه باشید.
ما در این مطلب قصد داریم تعدادی دوربین شگفت انگیز، چشمگیر و ارزان قیمت با قیمت زیر ۲ میلیون به شما معرفی کنیم.
دوربین هایی که در این راهنمای خرید به شما معرفی می‌کنیم سبک و قابل حمل هستند و با داشتن LCD چرخشی و سلف-تایمر امکان گرفتن عکس‌های سلفی را به راحتی به شما می‌دهند. به طور کلی، شما امکان کنترل مستقیم دوربین و خیلی از تنظیمات دوربین را پیدا نخواهید کرد و این دوربین‌ها به ندرت قابلیت ضبط ویدئو ۴K را دارا می‌باشند، اما برای کسانی که به دنبال یک تجربه عکاسی شگفت انگیز با دوربین‌ های کامپکت با کیفیت تصویر عالی‌ هستند، این دوربین‌ها مناسب و مقرون به صرفه هستند.

آنچه در این مطلب می خوانید ... پنهان کردن

۱- دوربین کانن Canon EOS M100

دوربین Canon EOS M100 یکی از دوربین‌های بدون آینه شرکت کانن است که برای عکاسان مبتدی مناسب می‌باشد. علی‌رغم قیمت پایین M100 ، این دوربین EF-M-mount دارای مجموعه ویژگی‌های مدرنی، از جمله سنسور APS-C 24 مگاپیکسلی ، سیستم فوکوس خودکار ( auto focus ) و پیکسل دوگانه است. دوربین کانن M100 ، با رابط کاربری ساده و صفحه نمایش لمسی با قابلیت گرفتن سلفی، گروه عکاسان مبتدی را هدف قرار داده است.
وزن M100 فقط ۲۶۶ گرم است و اندازه کف دست شماست و به آسانی در دستتان جا می شود. (البته تا زمانی که یک لنز بزرگ روی آن قرار ندهید). گزینه‌های زیادی روی صفحه نمایش لمسی M100 وجود ندارد، زیرا شرکت کانن به جای تمرکز روی این موضوع به بالا بردن عملکردهای قوی در دوربین ها توجه دارد. به دلیل ویژگی عالی حالت خودکار ( auto mode )، استفاده از این دوربین فوق العاده آسان است. ویژگی سلفی ( Selfie ) دوربین M100 به شما اجازه می‌دهد پوست سوژه عکستان را صاف کنید و پس زمینه‌ی عکس را محو کنید.
به علاوه با ترکیب Wi-Fi و بلوتوث ، به اشتراک گذاری عکس ها به آسانی انجام می‌شود.

 

مقاله‌ای دیگر بخوانید:

راهنمای خرید دوربین کارکرده

 

نقاط قوت دوربین کانن M100 Canon

  • رنگ های عالی عکس با کیفیت JPEG
  • پیکسل دوگانه AF ( اتوفوکوس ) M100 ، سرعت فوکوس سریع و ردیابی سوژه را فراهم می کند.
  • بسیار جمع و جور است و استفاده از آن آسان است.
  • عملکرد خوب Wi-Fi

نقاط ضعف دوربین کانن M100 Canon

  • فاقد کابل شارژ USB
  • فوکوس خودکار می‌تواند در شرایط کم نور به خوبی عمل کند.
  • انتخاب لنز برای M100 محدود است.

۲-دوربین عکاسی کانن ( Canon EOS Rebel T6 ( 1300D

دوربین عکاسی کانن ( Canon EOS Rebel T6 ( 1300D یک دوربین DSLR سطح مبتدی با حسگر APS-C 18 مگاپیکسلی است که کاربران اولیه ILC و کسانی که می‌خواهند حرفه‌ای‌تر عکاسی کنند و از عکاسی با گوشی‌های هوشمند خود فراتر روند را هدف قرار داده است.
شما می‌توانید با استفاده از قابلیت NFC و Wi-Fi وقتی بیرون از منزل هستید، راحت‌تر عکس‌های خود را به اشتراک بگذارید. همچنین دوربین کنون ۱۳۰۰D پردازنده سریع‌تری نسبت به دوربین نسل قبلی خود یعنی دوربین Canon EOS Rebel T5 ( EOS 1200D ) دارد.
عکاسانی که برای اولین بار از ILC استفاده می کنند توجه دارند که دوربین ۱۳۰۰D در حالت خودکار ( auto mode ) کاملا خوب عمل می کند و کسانی که به دنبال یادگیری و کاربری بهتر هستند می‌توانند از عملکرد صفحه نمایش عقبی برای دسترسی سریع به گزینه‌های تنظیمات عکاسی استفاده کنند.
دوربین کانن ۱۳۰۰D یک سیستم فوکوس خودکار ( AF ) 9 نقطه را ارائه می‌دهد که در حال حاضر چند نسل قدیمی است. به طور کلی، ۱۳۰۰D دوربینی قابل اطمینان است، اما به طور باور نکردنی در نور کم، سرعت حرکت را کاهش می‌دهد و سرعت فوکوس live view  آن در کنار صفحه نمایش آهسته است. انتخاب نقطه‌ی فوکوس خودکار ( AF ) فقط با فشار دادن دکمه کناری است، اما به نظر می‌رسد رقبای ۱۳۰۰D با داشتن قابلیت فوکوس لمسی برای کسانی که برای عکاسی از گوشی‌های هوشمند استفاده می‌کنند مناسب‌تر است.
خبر خوب این است که ۱۳۰۰D دارای یک باتری است که در هر بار شارژ امکان ۵۰۰ شات را به شما می‌دهد، این ویژگی، ۱۳۰۰D را از رقبای بدون آینه‌ی خود متمایز کرده است.

نقاط قوت دوربین کانن Canon 1300D

  • کیفیت عالی تصویر
  • کنترل آسان دوربین
  • Wi-Fi و NFC برای به اشتراک گذاری سریع عکس‌ها

نقاط ضعف دوربین کانن  Canon 1300D

  • سنسور ۱۸ مگاپیکسلی
  • سیستم پایه ۹ نقطه ای پایه
  • نداشتن فاکتور‌های راحتی مانند صفحه نمایش لمسی

برای خرید دوربین کانن Canon 1300D روی لینک های زیر کلیک کنید.

۱-دوربین عکاسی حرفه ای کانن Canon EOS ۱۳۰۰D Body
۲-دوربین عکاسی حرفه ای کانن Canon EOS ۱۳۰۰D ۱۸-۵۵ III
۳-دوربین عکاسی حرفه ای کانن Canon EOS ۱۳۰۰D ۱۸-۵۵ II

۳-دوربین عکاسی فوجی فیلم Fujifilm X-A3

دوربین عکاسی فوجی فیلم Fujifilm X-A3 یکی از دوربین‌های بدون آینه ( mirrorless camera) و سطح مبتدی کمپانی فوجی فیلم است. Fujifilm X-A3 دارای یک سنسور موثر ۲۴ مگاپیکسلی APS-C با یک آرایه مرسوم بایر ( Bayer )، به جای آرایه‌ی X-Trans که توسط سایر مدل‌های Fujifilm X-mount استفاده می‌شود است. این ویژگی تضمین می‌کند که به احتمال زیاد فایل‌های خام (RAW) Fujifilm X-A3  به طور گسترده‌تری توسط سازندگان شخص ثالث بی‌تجربه پشتیبانی شود.
Fujifilm X-A3 دارای یک طراحی جذاب با لبه‌هایی ازجنس چرم مصنوعی است، هر چند بدنه آن کمی پلاستیکی احساس می‌شود.
این دوربین دو صفحه نمایش کنترلی دارد، یک ویژگی که بسیاری از ILC های گران قیمت هم ندارند. صفحه نمایش X-A3 یک LCD سه اینچی با وضوح ۱٫۰۴ مگاپیکسل ( M نقطه ای ) است که برای گرفتن عکس سلفی به سمت بالا حرکت می‌کند، هرچند دیدن LCD آن در خارج از منزل دشوار است.
قابلیت جدید اضافه شده در X-A3 یک صفحه نمایش لمسی است؛ یک قابلیت اضافی که ما خوشحالیم آن را در Fujifilm X-A3  می‌بینیم.

 

مقاله‌ای دیگر بخوانید:

راهنمای خرید بهترین دوربین های عکاسی برای دانشجویان

 

نقاط قوت دوربین عکاسی فوجی فیلم Fujifilm X-A3

  • کیفیت عالی تصاویر خام ( Raw )
  • صفحه کنترلی دوتایی
  • ال سی دی چرخشی
  • عمر باتری عالی

نقاط ضعف دوربین عکاسی فوجی فیلم Fujifilm X-A3

  • عملکرد ضعیف فوکوس خودکار ( AF )، به ویژه در مورد سوژه‌های درحال حرکت
  • کند بودن عملکرد آن
  • دشوار بودن دیدن ال سی دی درخارج از منزل به دلیل نور زیاد

۴-دوربین عکاسی فوجی فیلم Fujifilm X-A10

دوربین عکاسی حرفه ای فوجی X-A10 بدنه

دوربین  Fujifilm X-A10 دوربین بدون آینه ( mirrorless camera ) سطح مبتدی با لنز قابل تعویض کمپانی فوجی فیلم است.
X-A10 جمع و جور است و وزن آن کمتر از ۳۳۱ گرم است. صفحه نمایش ۳ اینچی آن لمسی نیست و قابلیت منظره یاب ندارد. فلاش داخلی نیز در سمت ضعیف آن قرار دارد. با وجود اینکه Fujifilm X-A10 یک مدل برای مبتدیان است، دارای دو صفحه نمایش کنترلی است که تنظیم کردن exposure را به طرز قابل توجهی ساده‌تر می‌کند. اما انتظار نداشته باشید که این دوربین ارزان قیمت تنظیمات زیادی داشته باشد.
کمپانی فوجی فیلم، بر خلاف سایر دوربین‌هایی که از سری A نیستند، دوربین Fujifilm X-A10 ، به جای استفاده از فیلتر مرسوم بایر Bayer فیلتر رنگی X-Trans را ندارد.
X-A10 دارای ویژگی‌های بسیاری است که می‌توان در این رده دوربین‌های بدون آینه انتظار داشت، از جمله یک LCD لمسی چرخشی با « Enhancer Portrait » برای سلفی گرفتن، و Wi-Fi در دسترس .

نقاط قوت دوربین عکاسی فوجی فیلم Fujifilm X-A10

  • صفحه‌ی کنترلی دوتایی
  • ال سی دی چرخشی
  • کیفیت تصویر عالی
  • عمر باتری عالی

نقاط ضعف دوربین عکاسی فوجی فیلم Fujifilm X-A10

  • بدنه‌ی نیمه پلاستیکی
  • نداشتن صفحه نمایش لمسی
  • اتوفوکوس ضعیف

 

مشاهده تمامی دوربین های عکاسی حرفه ای DSLR در فروشگاه دیدنگار

 

۵-دوربین عکاسی نیکون Nikon 1 J5

دوربین نیکون Nikon 1 J5 دارای حسگر ۲۰٫۸ مگاپیکسلی نوع ۱ J5 که کوچک‌ترین حسگر در این رده دوربین‌ها است. به این معنا که، دوربین نیکون Nikon 1 J5 دارای یک سیستم اتوفوکوس است که به مراتب پیشرفته‌تر از همتایان خود می‌باشد. این دوربین مکان‌یاب ، سبک ترین دوربین در رده‌ی خود است.
Nikon 1 J5 دارای یک طراحی ارگونومیک خوب با دستگیره مناسب است. پوشش چرم مصنوعی بدنه در دست نگه داشتن آن را آسان می‌کند. بر خلاف بسیاری از ILC های ارزان قیمت، J5 دارای دو صفحه کنترلی است. این دوربین دارای یک صفحه نمایش لمسی ۳ اینچی است که ۱۸۰ درجه کامل به سمت بالا و کمتر از ۹۰ به سمت پایین می چرخد. Nikon 1 J5 همچنین دارای یک دکمه قابل تنظیم در مجاورت لنز mount است.

نقاط قوت دوربین عکاسی نیکون Nikon 1 J5

  • سایز کامپکت و جمع وجور با ارگونومی خوب
  • عکسبرداری با سرعت ۲۰ فریم در ثانیه با اتوفوکوس AF بدون خاموش شدن
  • صفحه‌ی کنترلی دوتایی

نقاط ضعف دوربین عکاسی نیکون Nikon 1 J5

  • سنسور کوچک‌تر نسبت به رقبای خود
  • امکان از بین رفتن جزئیات دقیق درعکس های JPEG از طریق کاهش نویز
  • عمر باتری ضعیف

۶-دوربین عکاسی نیکون Nikon D3400

دوربین عکاسی نیکون D3400

دوربین عکاسی نیکون Nikon D3400 یک دوربین DSLR بیست و چهار مگاپیکسلی برای عکاسان مبتدی است که نسبت به مدل‌های قبلی هم رده‌ی خود تغییر بسیار کمی داشته است. D3400 دارای بلوتوث داخلی همیشه متصل است که به سادگی عکس‌ها را به یک دستگاه تلفن همراه منتقل می‌کند، اما قابلیت Wi-Fi در دوربین نیکون D3400 گنجانده نشده است.
رابط کاربری ساده دوربین نیکون Nikon D3400 برای هر کسی که از دوربین‌های نیکون استفاده می‌کند آشنا خواهد بود و برای هر کسی که قبلا از دوربین‌های عکاسی کامپکت استفاده کرده است دوربینی بسیار خوش دست خواهد بود.
عکاسان با تجربه‌تر ممکن است تعداد گزینه‌های منو و دکمه مورد نیاز برای تغییر تنظیمات دوربین را مناسب ندانند، اما این دوربین تنها یک صفحه کنترلی دارد.
دوربین Nikon D3400 دارای یک منظره یاب اپتیکی کوچک و صفحه نمایش ۳ اینچی می‌باشد.

 

مقاله‌ای دیگر بخوانید:

بهترین دوربین‌ عکاسی از طبیعت سال 2017

 

نقاط قوت دوربین عکاسی نیکون Nikon D3400

  • کیفیت تصویر با روشنایی کم
  • فایل های خام (Raw) دارای محدوده دینامیکی ( dynamic range ) عالی هستند
  • قابلیت بلوتوث LE

نقاط ضعف دوربین عکاسی نیکون Nikon D3400

  • Wi-Fi داخلی ندارد (فقط بلوتوث دارد)
  • صفحه کنترلی تکی
  • LCD ثابت غیر لمسی

برای خرید دوربین کانن Nikon D3400 روی لینک‌های زیر کلیک کنید.

۱- دوربین عکاسی حرفه ای نیکون Nikon D3400 KIT 18-55 AFP
۲- دوربین عکاسی حرفه ای نیکون Nikon D3400 Body

۷-دوربین عکاسی المپیوس Olympus PEN E-PL8

دوربین عکاسی المپیوس Olympus E-PL8 یک دوربین سطح مبتدی ۱۶ مگاپیکسلی میکرو چهار سوم بدون آینه ( mirrorless camera ) شرکت المپیوس است. دوربین المپیوس Olympus E-PL8  دارای یک صفحه نمایش لمسی چرخشی و Wi-Fi برای عکاسی و انتقال آسان تصاویر است.
رابط کاربری Olympus E-PL8 ترکیبی از سادگی دوربین‌های کامپکت است و اگر شما عمیقا در منو ها جستجو کنید، متوجه پیچیدگی باور نکردنی منوها می‌شوید.
اتوفوکوس ( auto focus ) دوربین Olympus E-PL8 بسیار سریع است و عمدتا با ضربه زدن روی صفحه نمایش کنترل می‌شود. ردیابی فوکوس خیلی راضی کننده نیست؛ زیرا دوربین در پیدا کردن و تشخیص سوژه برای فوکوس روی آن خوب عمل می‌کند ولی عملکرد آن در حفظ فوکوس روی سوژه خیلی خوب نیست.

شاید مطالعه این مقاله نیز برای شما جالب باشد

راهنمای خرید بهترین دوربین های عکاسی برای مبتدیان

راهنمای خرید بهترین دوربین های عکاسی برای سفر

راهنمای جامع خرید دوربین مبتدی

نقاط  قوت دوربین عکاسی المپیوس Olympus PEN E-PL8

  • سنسور قابل تغییر ۳ محوره که با تمام لنزها کار می‌کند
  • دوربین، نسبتا قابل تنظیم است.
  • اتصال Wi-Fi

نقاط ضعف دوربین عکاسی المپیوس Olympus PEN E-PL8

  • داشتن فقط یک صفحه کنترلی در بالا
  • کنترل ها و کاربری Olympus E-PL8 مانند دوربین‌های کامپکت است، نه مانند دوربین‌های بدون آینه.

۸-دوربین عکاسی پاناسونیک Panasonic Lumix DC-GX850 (GX800/GF9)

دوربین عکاسی Panasonic Lumix DC-GX850 (GX800/GF9) که در بعضی مناطق با نام GX800 یا GF9 شناخته می شود، کوچک‌ترین دوربین بدون آینه ( mirrorless camera ) تا بهار سال ۲۰۱۷ است. Lumix DMC-GX850 از سنسور ۱۶ مگاپیکسلی چهار سوم استفاده می‌کند. مدار چرخش آن در نزدیکی صفحه نمایش لمسی قرار دارد که ۱۸۰ درجه به سمت بالا می‌چرخد.
این دوربین کوچک، دارای نقص‌ها و اشکالاتی است. کنترل کننده‌های فیزیکی آن محدود هستند؛ تنها یک صفحه کنترلی دارد، که در پشت دوربین قرار دارد و دارای سه دکمه قابل تنظیم است؛ با این حال، کاربران می‌توانند تا پنج دکمه مجازی را تنظیم کنند که از طریق یک تب روی صفحه نمایش لمسی قابل دسترس باشند.
دوربین عکاسی Panasonic Lumix DMC-GX850 از اتوفوکوس عالی Depth-From-Defocus Panasonic استفاده می‌کند که بسیار سریع و دقیق می‌باشد. امکاناتی مانند قابلیت لمسی برای فوکوس کردن ( touch-to-focus ) اجازه می‌دهد تا کاربران به راحتی این کار را انجام داده و سوژه را ردیابی و دنبال کنند، که در حالت ضبط ویدئو بسیار سودمند است. GX850 می‌تواند انفجار را با حداکثر ۱۰ فریم در ثانیه با اتوفوکوس ( AF ) و ۵ فریم در ثانیه با اتوفوکوس ( AF ) نقطه ثبت کند. عمر باتری در هر بار شارژ به ۲۱۰ فریم میرسد که بسیار ضعیف است.

 

مقاله‌ای دیگر بخوانید:

دوربین اینستکس مینی 9 یک فانتزی دوست داشتنی !

 

نقاط قوت دوربین عکاسی پاناسونیک Panasonic Lumix DMC-GX850

  • رابط لمسی عالی
  • بسیار کوچک است.
  • فوکوس آن خودکار سریع و دقیق است.

نقاط ضعف دوربین عکاسی پاناسونیک Panasonic Lumix DMC-GX850

  • عکسهای JPEG خارج از دوربین می‌تواند بهتر باشد.
  • لرزشگیر تصویر داخل بدنه ندارد.
  • منظره یاب ندارد.

۹- دوربین عکاسی سونی Sony Alpha A5100

بهترین دوربین

دوربین عکاسی سونی Sony Alpha a5100

دوربین عکاسی Sony Alpha A5100 از همان سنسور APS-C  ۲۴٫۳ مگاپیکسلی و پردازنده تصویر BIONZ X استفاده می‌کند که مدل بالاتر آن یعنی دوربین سونی A6000 مورد استفاده قرار می‌دهد. این دوربین کامپکت، مبتنی بر صفحه نمایش لمسی است که یک جایگزین مناسب برای A6000 است،
این دوربین دارای فوکوس خودکار سریع و دقیق ، Wi-Fi داخلی ،NFC  و صفحه نمایش چرخشی است.
از لحاظ فیزیکی، A5100 به طرز شگفت انگیزی سبک وزن است، ولی خیلی جمع و جور نیست. گفته می‌شود گریپ آن دارای سایزی مناسب است که به وسیله‌ی آن می‌توان دوربین را به راحتی در دست نگه داشت. با این حال، برخی از عکاسان حرفه ای، نداشتن کنترل مستقیم را ناامید کننده می‌دانند. LCD لمسی A5100 را می‌توان برای سلفی گرفتن ۱۸۰ درجه به سمت بالا چرخاند. همچنین این دوربین دارای یک دکمه « help » در پشت دوربین برای راهنمایی بهتر عکاسان است و همچنین شامل یک فلاش پاپ آپ کوچک است.

نقاط قوت دوربین عکاسی سونی Sony Alpha A5100

  • سنسور APS-C  بیست و چهار مگاپیکسلی یکی از بهترین سنسورها در این رده است.
  • اتوفوکوس ( AF ) خیلی خوب و موثر حتی در ویدیوها
  • Wi-Fi و NFC

نقاط ضعف دوربین عکاسی سونی Sony Alpha A5100

  • فقط یک صفحه کنترلی
  • بدون تبدیل Raw در دوربین
  • عملکرد لمسی روی صفحه نمایش کمی محدود است.

۱۰-دوربین عکاسی سونی Sony Alpha A6000

بهترین دوربین DSLR

دوربین عکاسی سونی Sony Alpha a6000

دوربین عکاسی سونی A6000 Sony Alpha یک دوربین بدون آینه است که دارای سنسور APS-C 24.3 مگاپیکسلی همراه با یک سیستم فوکوس خودکار ( AF ) هیبریدی موثر، منظره یاب الکترونیکی، صفحه کنترلی دوتایی و صفحه ی چرخشی است. اگرچه این دوربین کمی قدیمی شده است، هنوز هم یکی از پیشرفته‌ترین دوربین‌ها در این رده است. این بدان معنا نیست که دوربین A6000 بهترین دوربین در میان رده دوربین‌های رقیب خود است، اما تعداد قابل توجهی از قابلیت‌های عالی و متقاعد کننده را در اختیار شما قرار می‌دهد.
دوربین سونی A6000 بالاتر از دوربین سونی A5100 قرار دارد که در رده‌ی دوربین‌های بدون آینه شرکت سونی هستند اما با وجود اینکه بسیاری از اجزای این دو دوربین مشابه هم هستند، ولی تفاوت‌های اساسی با هم دارند

نقاط قوت دوربین عکاسی سونی Sony Alpha A6000

  • کیفیت خوب تصویر
  • سرعت و پوشش اتوفوکوس ( AF ) در رده‌ی خود بهترین است
  • کیفیت عالی ویدئوها با اتوفوکوس AF موثر

نقاط ضعف دوربین عکاسی سونی Sony Alpha A6000

  • نداشتن صفحه نمایش لمسی
  • میانگین رزولوشن EVF

۱۱-دوربین عکاسی YI M1

بهترین دوربین های عکاسی

دوربین عکاسی YI M1

YI Technologies یک کمپانی جدید دوربین عکاسی است که با دوربین M1 خود وارد بازار میکروی چهارسوم شده است. این دوربین بر اساس سنسور CMOS 20 مگاپیکسلی چهارسوم سونی ساخته شده است و قابلیت Raw ( DNG ) و توانایی ضبط ویدئو 4K/30P خود را به رخ می‌کشد.
این دوربین دارای یک رابط کاربری صفحه نمایش لمسی ساده است که از آیکن‌های اپلیکیشن مانند، برای حرکت و کنترل گزینه‌های منوی آن استفاده می‌کند. دو دکمه فیزیکی غیرلمسی در آن وجود دارد، یکی mode dial و دیگری single control dial ، که از این دکمه‌ها برای تنظیم گشودگی روزنه ( aperture ) و سرعت شاتر استفاده می‌شود. صفحه نمایش بزرگ ۳ اینچی ، فریم کردن عکس‌های شما را نسبتا ساده می‌کند، اما برای استفاده در فضای باز فاقد EVF است.

نقاط قوت دوربین عکاسی YI M1

  • فایل های Raw محدوده دینامیکی عالی را ارائه می‌دهند
  • رابط کاربری صفحه نمایش لمسی
  • Wi-Fi داخلی و بلوتوث LE
  • کیفیت خوب ویدئوهای Full HD

نقاط ضعف دوربین عکاسی YI M1

  • عملکرد متوسط اتوفوکوس AF
  • حداقل کنترل دوربین
  • LCD ثابت
  • کیفیت پایین ویدیوهای ۴K

آیا درباره‌ی کیفیت، مشخصات فنی و قیمت هر کدام از دوربین های معرفی شده در مطلب بالا نیاز به مشاوره دارید؟
جهت مشاوره رایگان، با ما تماس بگیرید: ۰۲۱۷۷۶۱۶۴۳۸

پیشنهاد ما به شما: دوربین کانن  Canon EOS M100

بهترین دوربین های DSLR

دوربین کانن  Canon EOS M100

اگر شما یک عکاس حرفه‌‌ای و یا یک عکاس آماتور هستید، ویژگی و قابلیت هایی فوق العاده در دوربین Canon EOS M100 وجود دارد که قطعا دوست خواهید داشت. M100 بسیار سبک وزن و جمع و جور است، اما دارای تعدادی اجزای قدرتمند نسبت به دوربین‌های قبلی کانن Canon هم رده‌ی خود است؛ مانند یک سنسور APS-C بیست و چهار مگاپیکسلی با سیستم اتوفوکوس ( autofocus ) پیکسل دوگانه ( Dual Pixel ). صفحه نمایش لمسی و چرخشی دوربین Canon M100 باعث می‌شود که بتوانید به آسانی یک نقطه فوکوس انتخاب کنید و با استفاده از قابلیت پیکسل دوگانه می‌توانید سوژه های متحرک را دنبال کنید.
دوربین M100 قابلیت ضبط تصویر ۴K ندارد ولی سبکی آن باعث نگه داشتن و کنترل کردن راحت دوربین می‌شود یعنی M100 یک دوربین خوش دست و جمع و جور است.
تنظیمات صفحه نمایش لمسی دوربین M100 محدود است بنابراین علاقه‌مندانی که به دنبال قابلیت‌های چندگانه صفحه نمایش لمسی هستند ممکن است استفاده از آن را تک منظوره بدانند. گفته می‌شود، قابلیت حمل و نقل آسان M100 و کیفیت تصویر خوب و واضح آن است که باعث می‌شود دوربین M100 یک انتخاب مناسب و قوی برای طیف وسیعی از عکاسان باشد.

 

⭐️ مشاهده فروشگاه اینترنتی دوربین و لوازم عکاسی دیدنگار  ⭐️

 

 

مترجم : مهرنوش قائدرحمتی

شاید مطالعه این مقاله نیز برای شما جالب باشد
بهترین دوربین‌ های عکاسی سال 2018

۱ نظر در “راهنمای خرید بهترین دوربین های DSLR زیر ۲ میلیون تومان

  1. محمد گفت:

    یک یک دوربین زیر دو میلیون میخواستم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1
شروع به تایپ کردن برای دیدن پستهایی که دنبال آن هستید.